Η δημοσιογραφία της αλληλεγγύης
Την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου θα κυκλοφορήσει, όχι στα περίπτερα, αλλά στους δρόμους της πόλης, το μοναδικό ελληνικό Περιοδικό Δρόμου. Το όνομά του: «Σχεδία»
«121 εφημερίδες δρόμου, 40 χώρες, 6 ήπειροι, 1 φωνή ενωμένη ενάντια στη φτώχεια» είναι το σύνθημα του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων του Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.street-papers.org). Με την προσθήκη της «Σχεδίας», τα μέλη πλέον γίνονται 122.
«Σχεδία» είναι το όνομα του μοναδικού ελληνικού περιοδικού δρόμου, που θα κυκλοφορήσει την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου στους δρόμους της πόλης. Είναι το νεότερο μέλος του Διεθνούς Δικτύου, που από την ίδρυσή του (το 1994) έχει συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων. Πώς; Είναι απλό. Τα περιοδικά δρόμου δεν πωλούνται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου (περίπτερα κ.λπ.). Πωλούνται αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές αυτοί προέρχονται από ευάλωτες πληθυσμιακές ομάδες: Άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (3,00 ευρώ), το 50% (δηλαδή το 1,50€) πηγαίνει απευθείας στον ίδιο τον πωλητή.
Είναι μια ουσιαστική παρέμβαση στη ζωή κάποιων ανθρώπων. Είναι ένας τρόπος να εξασφαλίσουν ένα μίνιμουμ έστω έσοδο την ημέρα. Για τις πιο βασικές τους ανάγκες. Πέρα από αυτό, όμως, τα περιοδικά δρόμου λειτουργούν και ως μέσο απεγκλωβισμού από τον φαύλο κύκλο της κοινωνικής απομόνωσης και του αποκλεισμού.
Την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα του Δήμου Αθηναίων (αίθουσα «Οδοιπορικό στην Παλιά Αθήνα, Ηρακλειδών 66 και Θεσσαλονίκης, Θησείο, στις 14:00) θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του περιοδικού, αλλά και ολόκληρου του κοινωνικού αυτού project, ενώ, αρχής γενομένης από το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου, μέσα από πολιτιστικές, μουσικές και άλλες δράσεις που θα οργανώσει το περιοδικό δρόμου «Σχεδία» στο κέντρο της πόλης, οι υποψιασμένοι πλέον πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την νέα εκδοτική πρωτοβουλία.
Είναι κι αυτό στους στόχους των περιοδικών δρόμου: Η ευαισθητοποίηση και, εν τέλει, η κινητοποίηση του συνόλου των πολιτών ενάντια σε κάθε μορφή κοινωνικού αποκλεισμού.
Η «Σχεδία» είναι η δημοσιογραφία της αλληλεγγύης, στην πράξη.
Το πρώτο τεύχος θα κυκλοφορήσει την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου στους δρόμους της πόλης.
Εκτός από το συνημμένο υλικό, στο λινκhttp://www.youtube.com/watch?v=FHaoFpEXNaUν βρείτε, με ελληνικούς υπότιτλους, το επίσημο βίντεο του Διεθνούς Δικτύου Περιοδικών Δρόμου ένα βίντεο που εξηγεί την φιλοσοφία και τον τρόπο λειτουργίας τους.
Ενώ στο λινκ www.youtube.com/watch?v=Aiu3c2-GCfg θα βρείτε, με ελληνικούς υπότιτλους, βίντεο κλιπ που έγινε για λογαριασμό του αυστραλιανού περιοδικού δρόμου "The Big Issue". "Πρωταγωνιστούν" οι ίδιοι οι πωλητές του.
Την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου θα κυκλοφορήσει, όχι στα περίπτερα, αλλά στους δρόμους της πόλης, το μοναδικό ελληνικό Περιοδικό Δρόμου. Το όνομά του: «Σχεδία»
«121 εφημερίδες δρόμου, 40 χώρες, 6 ήπειροι, 1 φωνή ενωμένη ενάντια στη φτώχεια» είναι το σύνθημα του Διεθνούς Δικτύου Εφημερίδων του Δρόμου (International Network of Street Papers – INSP, www.street-papers.org). Με την προσθήκη της «Σχεδίας», τα μέλη πλέον γίνονται 122.
«Σχεδία» είναι το όνομα του μοναδικού ελληνικού περιοδικού δρόμου, που θα κυκλοφορήσει την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου στους δρόμους της πόλης. Είναι το νεότερο μέλος του Διεθνούς Δικτύου, που από την ίδρυσή του (το 1994) έχει συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων. Πώς; Είναι απλό. Τα περιοδικά δρόμου δεν πωλούνται στα συνήθη σημεία διάθεσης Τύπου (περίπτερα κ.λπ.). Πωλούνται αποκλειστικά και μόνο στους δρόμους της πόλης από διαπιστευμένους πωλητές. Οι πωλητές αυτοί προέρχονται από ευάλωτες πληθυσμιακές ομάδες: Άστεγοι, άνεργοι και γενικώς άνθρωποι που αποδεδειγμένα ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Από την τιμή πώλησης του περιοδικού (3,00 ευρώ), το 50% (δηλαδή το 1,50€) πηγαίνει απευθείας στον ίδιο τον πωλητή.
Είναι μια ουσιαστική παρέμβαση στη ζωή κάποιων ανθρώπων. Είναι ένας τρόπος να εξασφαλίσουν ένα μίνιμουμ έστω έσοδο την ημέρα. Για τις πιο βασικές τους ανάγκες. Πέρα από αυτό, όμως, τα περιοδικά δρόμου λειτουργούν και ως μέσο απεγκλωβισμού από τον φαύλο κύκλο της κοινωνικής απομόνωσης και του αποκλεισμού.
Την Τρίτη 26 Φεβρουαρίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα του Δήμου Αθηναίων (αίθουσα «Οδοιπορικό στην Παλιά Αθήνα, Ηρακλειδών 66 και Θεσσαλονίκης, Θησείο, στις 14:00) θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του περιοδικού, αλλά και ολόκληρου του κοινωνικού αυτού project, ενώ, αρχής γενομένης από το Σάββατο 16 Φεβρουαρίου, μέσα από πολιτιστικές, μουσικές και άλλες δράσεις που θα οργανώσει το περιοδικό δρόμου «Σχεδία» στο κέντρο της πόλης, οι υποψιασμένοι πλέον πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την νέα εκδοτική πρωτοβουλία.
Είναι κι αυτό στους στόχους των περιοδικών δρόμου: Η ευαισθητοποίηση και, εν τέλει, η κινητοποίηση του συνόλου των πολιτών ενάντια σε κάθε μορφή κοινωνικού αποκλεισμού.
Η «Σχεδία» είναι η δημοσιογραφία της αλληλεγγύης, στην πράξη.
Το πρώτο τεύχος θα κυκλοφορήσει την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου στους δρόμους της πόλης.
Εκτός από το συνημμένο υλικό, στο λινκhttp://www.youtube.com/watch?v=FHaoFpEXNaUν βρείτε, με ελληνικούς υπότιτλους, το επίσημο βίντεο του Διεθνούς Δικτύου Περιοδικών Δρόμου ένα βίντεο που εξηγεί την φιλοσοφία και τον τρόπο λειτουργίας τους.
Ενώ στο λινκ www.youtube.com/watch?v=Aiu3c2-GCfg θα βρείτε, με ελληνικούς υπότιτλους, βίντεο κλιπ που έγινε για λογαριασμό του αυστραλιανού περιοδικού δρόμου "The Big Issue". "Πρωταγωνιστούν" οι ίδιοι οι πωλητές του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου